25 Temmuz 2007

Pinpon

xx: Değişmen gerek, böyle yaşayamazsın.
xy: Neden? Ben halimden memnunum.
xx: Evet, işte! Ancak sen memnunsun zaten. Etrafındaki kimse memnun değil. Gidişatını hiç beğenmiyorum. Kendine çeki düzen ver.
xy: İyi de, madem çevrem beni beğenmiyo, o halde çevremden çekilsinler bir zahmet. Salak mı bunlar? Niye duruyorlar beğenmedikleri bir ortamda?
xx: Hayır işte! Sen değişmelisin!
xy: Niye ya? Ben memnunum. Etrafımdakiler de gördüğüm kadarıyla benden memnunlar. Kabul etmişler işte beni. Sorun sende olmasın?
xx: Bende ne sorun olacak be! Önce sen kendine bak! Kafan dumanlı gezersin, saçma sapan arkadaşların var! Seni de onlar alıştırdı zaten bu boka!
xy: Neden onlar alıştırsın? Benim aklım çalışmıyor mu? İstedim, "Verir misin?" dedim, aldım ve ulaştım. Hepsi bu. Bilinçli bir istemdi, bilinçsiz bir keyifti. Bence sen de denemelisin bir ara. Sabahın köründe içtiğin viski koladan daha keyiflidir merak etme.
xx: Aman, çok merak ediyordum! Teşekkür ederim merakımı giderdiğin için! Ayrıca seninki o viskiden daha zararlı. Beyin hücrelerini yok ediyor.
xy: Daha iyi ya işte! Bunamış bir pinpon olurum ileride. Sen ise karaciğer ameliyatı için bekleyen bir ihtiyar keçi olursun.
xx: Çok komiksin.
...
xx: Ee?
xy: Ee ne?
xx: Çıkarmayacak mısın üstünü?

Hiç yorum yok: