01 Ağustos 2008

Kavalyem olur musun?

Ellerim üzerinde geziniyor. Bazen yanlış yerlerine dokunuyorum, ama geri dönüşü olmayan bir yol değil bu. Çok çabuk dönüyorum hatamdan geri. Hızlı gidip geldiğim zamanlarda ara sıra hata yapabiliyorum. "Sertçe abanmadığın sürece sorun yok," diyor bana. "Yeter ki nazik ol ve ritmini bul. Sonrası kendiliğinden gelecektir." Kendi beceriksizliğimden utandığım için ara sıra vurduğum da oluyor ona. Yapmamam gerektiğinin farkındayım, ama öfkemi tutamıyorum. Bir süre yanına bile uğramıyorum utancımdan. Yerin dibine giresim geliyor o zamanlarda. Gerçi son zamanlarda bu hayvanlıktan tamamen kurtuldum. Bağışlayıcılığı ve anaçlığı bana doğru yolu gösterdi. Aldatma mı? Arada sırada başka birinin evine gittiğimde oluyor. Ama sürekli değil, ancak denk gelirse. Canım feci sıkılmışsa. Aldatıyor gibi görmüyorum kendimi, ama yine de bir rahatsızlık oluşuyor içimde. Tamamen rahat olamıyorum en azından, bunu biliyorum. Her gün sevişiyoruz. Genelde ben üstte oluyorum, yüzü bana dönükken daha rahat olduğunu söylüyor. Benim için hava hoş. Ben de böyle daha rahat davranabiliyorum aslına bakılırsa. Hem hızlı, hem de uzun gidebiliyorum bu pozisyonda. Banyoda, salonda, her odada birleşiyoruz. Bir keresinde başka birinin evinde bile yaptık. Şimdilik ilişkimiz iyi gidiyor. Bir de şu dokunmatik faresi bu kadar kaprisli olmasa...

Hiç yorum yok: