03 Temmuz 2008

Benim Kızılım

Meraklarım tek flörtlük. Flörtlerim bir meraklık. Karşı tarafla tek bir kez konuştuğumda biten aşklarım var. Sadece onunla konuşmak bana yetiyor. Sesini duymak bana yetiyor. Ama her zaman değil, sadece tek bir kere. İlk seferinde. Sonra bitiyor aşkım. Başka birinde başka bir aşk aramaya başlıyorum. Belki dünyanın en güzel gözlerini, belki en güzel vajinasını. Bulduğum zaman bitecek aşkların peşinde sadece flörtlerle yaşayabiliyorum. Kızıl saçlı bir kız görebilme hayalleriyle yaşadım. Ve bir gün gördüm. Gerçekten de âşık oldum. Etkisi, vücudumdaki tüm alkolü yendi. Tüm düşüncelerimi yendi. Tüm benliğimi yitirtti. Mucize terimini hatırlattı. Hangi terime gözümü diktiğimi anlattı bana o kız. Aradığım mucizelerdir belki aşklarımda, diye düşündüm. O saçlara bakmaya doyamadım. Sonra o kızla tanıştım. Ve bir anda soğudum, çekindim, çekildim. Çektim kendimi. Artık mucize yoktu o kızda. Ben alacağımı almıştım. Kızı kullanmış mı oluyorum? Sanmıyorum. Onun haberi bile yoktur benim aşkımdan. Olsa ne olacak ki artık? Geçti bitti aşkım. Mucizesi söndü benim için.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sen şuna " kızıl"ın acısını diğer renklerden çıkartıyorum desene:)